2012. március 14., szerda

Változások a blogon

Történt néhány változás a blogon, elsősorban annak érdekében, hogy áttekinthetőbb legyen és az új látogatók is könnyen megtaláljanak mindent. Külön oldalakra, amolyan tartalomjegyzékként összegyűjtöttem az eddigi tutorialokat, a jobb agyféltekés tanfolyamokról szóló posztokat, és a saját rajzaimat megmutató bejegyzéseket. Eddig az archívumból vagy a címkék alapján lehetett őket megtalálni, de azt hiszem így jóval egyszerűbb lesz. Mindegyik oldal elérhető a fenti menüsorból.

Kísérletképpen létrehoztam a blog számára egy saját fórumot is, mondjuk úgy, hogy egyelőre béta állapotban van. Nem tudom mennyire lesz rá igény, de arra gondoltam, itt tudtok majd segítséget kérni, ha nem világos valami, vagy a saját rajzotokkal elakadtatok, esetleg egyszerűen csak véleményt szeretnétek róla kérni. Ide fel tudok tenni olyan anyagokat is, amire nem szentelnék egy egész posztot mindig (pl. Darrell Tank-es videók), de érdekesek lehetnek.
A fórumrendszer angol nyelvű, de nem bonyolult, és nagy előnye, hogy a tagok is tölthetnek fel közvetlenül képeket. Még tesztelgetem, és nem is biztos, hogy ennél a verziónál maradok, de ti is kipróbálhatjátok, elveszni nem fognak a hozzászólások.

Kicsit régebbi változás, így aki kommentelt az utóbbi időben már észrevehette, hogy a kommentrendszeren is változtattam. Sajnos ez a téma nem támogatja a blogger lépcsőzetes kommentelési lehetőségét (amikor egy hozzászólás alatt közvetlenül ott a válasz, így látszik, hogy mi tartozik egybe), ezért feltelepítettem a Disqus-t. A korábbi hozzászólások időrendi sorrendjét néhol kicsit összekeverte, de az újonnan beírt kommentek már jól jelennek meg. Ahogy korábban a blogger rendszerével, itt is fel lehet iratkozni a témára, hogy e-mailt kapj, ha válasz érkezik.

Ha bármelyik újítással kapcsolatban technikai problémába ütköztök, szóljatok és igyekszem kijavítani.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése