2011. január 29., szombat

Mostan színes tintákról álmodom

Színes ceruzákról, pontosabban. Tegnap végre megérkezett Ann Kullberg: Colored Pencil Portraits Step by Step című könyve, amit az abebooks.com-ról rendeltem már közel egy hónapja (kezdtem is aggódni, hogy nem ér ide). Használt könyv, de keményfedeles és szinte újszerű állapotban van, csak a szagán érezni, hogy régóta porosodhatott egy polcon. A belső borítóján találtam néhány kézzel írt mondatot, mely szerint Kris ajándékozta Gary-nek 2000. január 22-én, hogy bátorítsa és segítséget nyújtson neki a tehetsége kibontakozásában. Nos, nem tudom, Gary meddig jutott a színes ceruzás portrékban, én kissé tartok tőlük, de ez a következő célom. Ha vállalható lesz, akkor majd megmutatom. :)

Magamnak adott karácsonyi ajándékként már beszereztem 31 db Prismacolor ceruzát, leginkább bőr- és hajszínek kialakításához megfelelőket. A Prismacolor a színes ceruzák non plus ultrája, wax alapú, nagyon szép színei vannak és ami a legfontosabb, könnyen rétegezhető. Nagy hátránya viszont, hogy Magyarországon, sőt Európában sem forgalmazzák... és bár maga a ceruza nem is számít drágának sok más művész színesceruzával összehasonlítva, a szállítási költség majdnem ugyanannyi volt, mint a ceruzák ára összesen. (Ezeket egyébként a dickblick.com-ról rendeltem.)

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Erről az oldalról tudsz Prismacolor cerkát rendelni (meg még ezer dolgot)

    http://www.refuelled.com/prismacolor-pens-pencils-c-236_30_225.html

    A bolt az egyesült királyságban található úgyhogy vámmentesen lehet beszerezni mindent.

    Amúgy nem értem mért nem forgalmazza itthon senki.. Egy rakás ember sóvárog utánuk.

    Üdv:

    Mamutlárva

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi szépen, eltettem könyvjelzőbe, nagyon sok jó cucc van. Azóta találtam én is egy másik lelőhelyet Angliában, pár kiegészítő ceruzát és egy hegyezőt rendeltem is tőle: 1buy1pencils.co.uk
    Vannak szettek is, de ami külön jó, hogy egyesével is lehet rendelni (darabja 1Ł). A postaköltség se vészes.

    VálaszTörlés