2010. július 20., kedd

Üdv a blogon!

A Rajzolj! blogot elsősorban azért hoztam létre, hogy a rajzolni vágyók segítséget kapjanak a további fejlődéshez.

Először is fontosnak tartom tisztázni: nem vagyok rajztanár, művész pedig még annyira sem. Én magam is csak néhány hónappal ezelőtt kezdtem el komolyabban - de így is csak hobbiként - foglalkozni a rajzolással. Sokakhoz hasonlóan elvégeztem egy négy napos jobb agyféltekés rajztanfolyamot, ez adta a kezdő lökést. Elégedett voltam az eredménnyel, rengeteget fejlődtem a négy nap alatt, hiszen a többiekhez hasonlóan szinte a nulláról indultam; ugyanakkor azt is láttam, hogy a nekem igazán tetsző rajzoktól még fényévekre vagyok. Így beleástam magam a neten írásos és videó formátumban fellelhető tutorialokba, valamint elolvastam jónéhány rajztechnikát tanító könyvet is. Az ezekből szerzett tapasztalatokat szeretném itt megosztani.

Elsősorban grafittal elkövetett realisztikus rajzolásról lesz szó, de később előfordulhatnak olyan tutorialok, amik más médiummal (színesceruza, pasztell, akvarell- és akrilfesték) vagy más témában (fantasy, manga) készülő rajzokhoz nyújtanak segítséget.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése